
Jag har pratat med Viktor. Swarre bär vår packning, varför?
För att vi kom fram till att man bara får ha med sig ett par kalsonger till SSH-spelen. De ska vara vita och efter spelen fotas, mäts och bedöms assburnsen. Den som vinner får sina kalsonger publicerade på internet med ett hedersutnämnande och Nils får tvätta dom. För hand.
Det börjar dra ihop sig nu, Viktor är grinig som aldrig förr, han är lite rädd att 148cm kärlek ska uppenbara sig för honom nästa gång han försöker läsa bloggen. Vem vet, vem vet. Henrik vet iafl att hans dator är ren. Hans kärlek till de 148centimetrarna är borta, Micke sitter och runkar till dem och jag, jag dokumenterar. Helt objektivt.
Mycket som ska smekas ihop. saker ska köpas, flaggor ska göras och Swarre måste komma heeeeeem!
Möte ikväll på skype. Kalle kom fram till att jag måste skaffa en atomdriven bergsprängare med subwoofer som tar mp3-format. Han tog på sig att fixa ett rep till dragkampen.
En uppdatering till grenarna och. Spjutkastningen är borttagen. YES!!! Vi har dead mans carry istället. Ena lagkamraten bär den andra, sveper en öl, sen bär den andra och sveper en öl, när han burit klart. Ska bäras på ryggen och jag hoppas verkligen att Swarre och Micke hamnar i samma lag. Hysteriskt kul i den grenen.
Bilden har ingenting med texten att göra, den kom bara med.
2 kommentarer:
Måste säga att bilden av mig som en lat sumobrottare med anorexia är lite missvisande, tog faktiskt på mig att bränna en cd oxå o.O
hopplöst alla har somnat eller gått vilse i skogen så sista grenen går ej att genomföra.alla utom Micke han blir trolitvis uppäten av rävar när han ligger och spyr
Skicka en kommentar