fredag 24 augusti 2007

Dags att börja planera!

För att undvika allt jävla strul så är det dags att börja planera inför nästa år.
Alla grenar kommer att gås igenom. Det kommer renskrivas, rättstavas och specificeras.
Reglerna ska vara glasklara. Straffen för regelbrott ska vara ännu klarare. Upplägget för grenarna ska vara färdigt. Det ska inte finnas några jävla frågetecken! Vad vi vill ha är spel som flyter på utan knas, utan tjafs och utan fusk. Inte för att folk tjafsar och fuskar, men vi kommer tillämpa dödsstraff nästa år. Det pratas redan en jävla massa om nästa år, alla säger att vi måste börja planera så att det blir bra. Börjar någon planera!? NEJ! Därför tar jag hand om det, att gnälla. Jag gnäller och spyr galla över allt och alla! (I'm a poet and I don't even know it!)
Tanken är att det framöver ska växa fram jävligt noga planerade beskrivningar av grenarna, med utförande, redskap, regler och straff.

Inga kommentarer: